duminică, 14 februarie 2010

Especially in Michigan

"Hey, Mihai,nu te-am mai vazut de mult frate.Ce mai faci omule?Cum o mai duci?Tot aceleas probleme?Nu stiu omule,ar trebui sa iti revi.Da'o dracului treaba!Aceleas chestii,aceleas porcarii?Tot tragi de fata aia?Hai ma fi serios!Au trecut 3 ani de cand spui aceleas aberatii.Ai o viata,traieste-o!Mi se pare absurd cum incerci tu sa faci la toti pe plac.Si m-am saturat de aceleas melodii stupide pe care le asculti.Bine ca ti-au luat telefonul fraiere,poate o sa iesi din depresia asta.Cateodata ma gandesc ca iti place asa mult sa fi mizerabil.Nu ai nici o ambitie,nimic.Nu ai respect de sine si asa nu ajungi nicaieri.Parca ai fi un batran omule!Ti se pare normal?Si cu blogu care-i faza?De la Music Box nu ai mai scris nimic fain.Sunt sincer si iti spun,eu asta cred.O arzi cu tot felul de povesti ciudate si proste,pe care numai tu le intelegi.Cand imi amintesc cum erai la 14 ani...nu te mai recunosc.Pareai atat de fericit.
Incerc sa te ajut frate,incerc sa iti zic mereu sa iesi din rahatu asta.Fumezi toata ziua ca un tractorist,ai dat-o din nou pe alcoolice...sincer,nu stiu cum poti fi asa.Te ascunzi in tine,scri tot felu de chestii pe care,oricum nu le citeste nimeni.Ai noroc cu blogu,am vazut ca aici esti bagat in seama,macar pentru ce scri.Uita-te la tine!Esti bine asa cum esti?Tu crezi ca are rost sa faci toate lucrurile pe care le faci?Imi vine sa rad de tine,cand vad ca incerci atat de tare sa o impresionezi pe aia,si aia nu da doi bani pe tine!Hai mah omule,ai scris si pe blog despre asta,cat de patetic poate fi?=))Ea nici macar nu-ti citeste blogu.
Omule,ai uitat de mine.Esti asa un ipocrit.Nici macar nu-ti mai place cand oamenii ma striga pe mine cand,defapt,te striga pe tine.M-ai facut de ras.Abia astept sa revin.Sa te pun iar pe picioare,mizerabilule!
Asculta mah,melodia asta,Especially in Michigan,poate iti ridica moralul.Mie imi aduce aminte de vremurile bune,de toate lucrurile faine pe care tu si eu le-am facut.Cand ascultai tu melodia asta,erai funky,erai happy,erai ca lumea omule.Mi-e greu sa te vad in starea asta de letargie care nu se mai termina.Omule,ai uitat si de mine..nu imi vine sa cred.Hai,da play la melodia asta,fi mai vesel,scrie despre ceva chestii de alea,faine,si mai vorbim.
Al tau prieten,Marshall"

7 comentarii:

  1. Ştii cum se spune....viata merge inainte,indiferent de ce s-a intamplat in trecut.Lasa trecutul in pace,si concentreaza-te asupra prezentului.:)

    RăspundețiȘtergere
  2. wow.. tare rau :) imi aduce aminte de "Stan" :D ai incercat sa scrii si versuri? ia vezi poate iese ceva :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Intr-adevar leapsa este interesanta.Mie chiar nu-mi plac chestiile astea,dar aceasta e faina.Si da,telescopul este pe primul loc.Chiar mi-ar placea asa ceva.
    De ce nu faci si tu leapsa asta?Sa vad si eu ce-ti doresti.:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Hei wa, de scris fain tot scrii!:-l..Da' fostul tu are dreptate, zi'i, te rog, sa'ti dea doua palme ca sa'ti revii:-w.

    RăspundețiȘtergere
  5. Mihai, ca de obicei foarte frumos scris.

    RăspundețiȘtergere
  6. hmm... imi place modul cum ai scris. "scrisoare catre tine". dar nu ii dau deplina dreptate "vechiului" tau 'eu'. toti oamenii au nevoie de lectii de viata, important e sa stii cum sa le folosesti mergand mai departe.

    RăspundețiȘtergere