luni, 28 decembrie 2009

Gratitudine

Simt nevoia sa raspund la ce ai scris.Dar crede-ma,nu stiu ce sa zic.M-am pierdut in postul tau pentru ca....nu credeam ca asta crezi despre mine.Sti ca te apreciez mult si poate nu sti,dar creditele blogului meu iti vin in mare parte tie.Tu m-ai impins de multe ori de la spate,tu mi-ai dat sfaturi,tu ai fost una dintre putinele persoane care m-au ascultat.Sti prea bine cat te-am stresat toata vara cu tot felul de probleme si imi pare rau pentru prostiile care ti le-am zis de nenumarate randuri.Esti sora pe care nu am avut-o,nici eu,nici Vlad.
Imi pare bine cand zici ca nu ma mai recunosti,acum vezi ce a insemnat toata vara asta pentru mine,cum m-a schimbat intr-un.....alt om.Chiar nu vreau sa ma dezbrac de toate lucrurile aici,in fata lumii,asa ca inchei.Am observat ca o ard prea mult pe blogu asta si unii se plictisesc sa citeasca tot.Oricum,esti cea mai tare!

You always took me with a smile
When I was down
Memories of everything
That blew thru

Multumesc pentru tot!
Al tau Mihai (Pal)


P.S. Scuze ca nu am scris mai mult,ca zic tot ce ar trebuii sa zic nu mi-ar ajunge o postare,dar acum nu mai am cuvinte!Take care Sis'!



Pentru restul lumii,click pe blogu asta!Un blog care merita citit,un blog remarcabil,un blog cum mai rar gasiti!
http://inadorabila.blogspot.com


(raspunsul meu pentru http://inadorabila.blogspot.com/2009/12/aparentele-inseala-s-demonstrat.html )

Un comentariu:

  1. you're the best! >:D< si nu m-ai obosit deloc cu probleme, mi-ai dat o provocare! si imi sunteti dragi, si tu si Vlad! foarte dragi! si nu uita ... o sa fiu intotdeauna aici! :*

    RăspundețiȘtergere