joi, 17 decembrie 2009

Winter Fantasies,December FairyTales

E decembrie,e frig,ma indrept spre casa in viscolul rece cu gandul ca nu o sa mai ies afara pana la primavara.Incep sa rad,e absurd acest gand.Cand ninge,strazile sunt goale,nimeni nu se plimba,nimeni nu iese din casa.Prin urmare,o sa imi petrec iarna afara,imi place sa fiu singur.Cand sunt singur,sunt cel mai fericit om.
Bag mana in buzunar si scot o scrisoare.Ma intreb de unde o am si o deschid.Citesc si recunosc versurile,fac parte dintr-o melodie draga mie.Incep sa o aud si caut cu privirea locul din care vine.Ma uit la semnatura,nu recunosc numele.O bag la loc in buzunar si imi continui drumul prin zapada rece.Mi-e din ce in ce mai somn.La coltul strazii o fata canta melodia si se uita la mine.Pe ea am auzit-o,ea se roaga pentru mine.Stie ca sunt un suflet pierdut,se ingrijoreaza pentru mine.O ignor ca de obicei si imi vad de drum,desi glasul se aude de parca mi-ar sopti in ureche.

"The moment I wake up
Before I put on my makeup
I say a little prayer for you
While combing my hair, now,
And wondering what dress to wear, now,
I say a little prayer for you

Forever, forever, you'll stay in my heart
and I will love you
Forever, forever, we never will part
Oh, how I'll love you
Together, together, that's how it must be
To live without you
Would only be heartbreak for me"

Nu am timp pentru fantezii de iarna.Mi-e somn,mi-e frig si vreau sa ajung acasa.Am unele remuscari fata de acea fata care continua sa cante,am trecut peste atatea greutati doar datorita ei.Acum o ignor,dar ea se roaga in continuare pentru mine.Realizez ca am ajuns acasa.Intunericul stapaneste peste casa mea,nici o lumina nu iese sau intra in perimetrul ei.Intru si imi dau seama imediat ca inauntru e mai rece decat afara.Imi vine iar sa rad.Se apropie Craciunul.Voi fi singur de sarbatori,nu voi avea la cine da daruri,nu voi avea invitati,nu voi oferi dragoste....si in schimb,nu voi primi nimic.E 17 decembrie,ma pun in pat si zic "Sarbatori fericite",apoi adorm gandindu-ma ca o sa ma trezesc in 4 ianuarie,anul viitor.

4 comentarii:

  1. N-am inteles niciodata de ce ignoram tocmai persoanele care ne-au ajutat cel mai mult si care ne-au fost mereu alaturi cand am avut nevoie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent

    RăspundețiȘtergere