duminică, 3 ianuarie 2010

Dani California

Dani California e numele unei fete pe care am cunoscut-o in nenumaratele mele calatorii prin America.Era o fata de care mi-a placut.Doamne,era asa frumoasa!Avea un farmec aparte,era deosebita si diferita fata de oricare alte fete, pe care le cunosc sau le-am cunoscut.S-a nascut in Mississippi,tatal ei era fierar.Dani semana foarte bine cu mama ei,in special la caracter.Cam atatea stiu despre familia ei,alceva nu mi-a mai spus.Doar ca erau saraci.
Dani nu s-a putut incadra in piesaj niciodata,nu avea prieteni si nu-i pasa de viata.A platit pretul mai tarziu cand,a ajuns sa vanda fiare vechi sau resturi de masini prin Alabama.Atunci am intalnit-o prima data.Eram rece cu ea si nu intelegeam ce rost are compania mea.Ea nu stia ca se poate mai rau decat sa fi sarac si a inceput sa calatoreasca prin America in cautarea unui scop.Eu eram doar o umbra pentru ea,banuiesc ca tinea la mine si asta ar fi fost motivul pentru carea ea ma ducea oriunde.Era foarte rebela,cauta doar sa supravietuiasca si ii placea la nebunie sa faca asta.Ii placea sa traiasca de pe o zi pe alta si nu o deranjau privirile ciudate ale oamenilor.A inceput sa jefuiasca banci,a devenit o fugara,iar eu am suferit cel mai mult,eram tot timpul dupa ea.
Era o iubareata si o luptatoare,nu se temea de nimeni si de nimic iar eu ma simteam coplesit de superioritatea ei.Diavolul a aflat si el de vestita Dani California si a vrut sa-i ia sufletul.Am vrut sa o avertizez,stiam de planurile necuratului,dar m-am gandit ca asa e mai bine.Ar insemna o eliberare a mea din mainile ei puternice,ce m-au tinut strans atatia ani...
Dar o iubeam.Nu m-a ascultat,a ras si a facut glume pe seama mea.Eu imi ziceam"O iubesc pana la moarte!"...si asa a si fost
"Draga Dani,cine a stiut ca tu ai doua personalitati?Cine a stiut care e buna si care e rea?Dece te duci?Cati oameni au murit incercand sa demonstreze ceva?Esti prea reala sa iti spun adio.Prea reala si prea trista.."
A pastrat tot ce a fost mai bun la final, incerca sa fure guri de aer,sa mai respire putin, insa nu a mai reusit.
Acum,cand ma gandesc la ea,o vad in toate fetele pe care le cunosc.Amintirea ei e inca vie si la fel de pura.Nu am uitat-o.
Si asa am ajuns sa-i zic "Odihneste-te in pace,draga California",cu un zambet pe buze si o senzatie de eliberare majora."Nu uita draga Dani,eu te iubesc pana la moarte!"

California rest in peace
Simultaneous release
California show your teeth
She's my priestess, I'm your priest
YEAH, YEAH

Un comentariu: